Webbinarium: Så upptäcker och analyserar du kompetensluckor i din organisation
Vad är egentligen en kompetens och varför är den viktig att tänka på för ett företag? Vad finns det för risker om du inte gör det?
I vårt webbinarium om kompetensluckor lär du dig att kartlägga och förstå hela organisationens kompetens, samt hur du identifierar kompetensluckor och strategier för effektiv kompetensutveckling och -försörjning.
Du får nya verktyg för, och insikter om, hur du ökar organisationens produktivitet genom att fokusera på det viktigaste; anställda och deras kompetens.
Daniel Nilsson är expert på kompetenshantering och arbetar med kunder som Accenture, Heineken och DHL.
Se vårt webbinarium i efterhand. ↓
- Hur skapar du din organisations unika kompetensklassificering?
- Vad bör du tänka på när du kartlägger kompetens?
- Hur utvärderar man så rätt antal anställda finns på rätt kompetens och kompetensnivå?
- Vad gör man för att öka strategisk tillväxt av anställda?
- Hur du upptäcker dold kompetens.
- Hur du identifierar kompetensluckor.
- Hur man identifierar kompetensutveckling och rekryteringsmöjligheter.
Daniel Nilsson
Muchskills
Daniel Nilsson är expert på kompetenshantering och hjälper företag att identifiera sina kompetensluckor samt de risker och möjligheter det medför för en organisation. Han är en av grundarna till MuchSkills, Up Strategy Lab och Nulink och har arbetat med flertalet stora organisationer såsom DHL, Accenture, Audi, där han tillhandahållit strategisk rådgivning fokuserad på kompetensoptimering för att öka de anställdas totala produktivitet.