Webbinarium: Marknadsföring på TikTok

Marknadsföring på TikTok ger dig insikter i vad TikTok är och hur det fungerar. Vilka målgrupper använder sig av TikTok och hur ser utvecklingen ut.

Vi tittar även på hur innehållet på TikTok förändrar sig organiskt och hur man kan hitta trender innan de slår igenom helt.

Vi avslutar med att gå igenom hur företag kan annonsera och skapa engagemang kring sitt varumärke på plattformen.

Detta kostnadsfria webbinarium riktar sig främst mot dig som marknadschef, Social Media Manager, egenföretagare eller du som studerar inom digital marknadsföring.

Se vårt webbinarium i efterhand. ↓

  • Introduktion
  • TikTok (Plattformen, målgrupper, användning) | 15 min
  • Innehåll (Organiskt, annonser) | 15min
  • Annonsering (Format) | 15min
  • Frågor | 15 min
  • Avslut
Emil Petterson

Emil Pettersson

ZKOND Digital Agency

Operational Manager